2012-08-18

Na ślub

      Coś ostatnio nie mam serca do kartek, ale okazje są, więc trzeba je robić. Pierwsza jest całkiem prosta, powstała z dwóch papierów: Love Songs z CraftHouse i z wizytówkopodobnego, który został wytłoczony. Dodałam kilka wycinanek z BSa, różyczki z WOC i stempel Latarni Morskiej, całość została oczywiście potuszowana i poszarpana:


 Nad drugą posiedziałam trochę dłużej, bo aż pół godziny. Skleiłam ją z papieru GP, dorzuciłam trochę kwiatków z WOC oraz kilka wycinanek maszynkowych i dziurkaczowych. Główną ozdobą jest tutaj cytat - stempel Agaterii. Nie obyło się bez tuszów i nożyczek ;)


Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Jak ty ładnie umiesz tymi tuszami operować. Szczególnie druga mi się podoba, bo mam ten papier w domu - a uwielbiam oglądać prace z czegoś co mam, bo same papiery wyglądają niepozornie, a ludzie potrafią z ich taki niezwykły urok wydobyć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę obydwie są śliczne :) ciężko mi nawet stwierdzić która ładniejsza :PP mają dusze :) poza tym uwielbiam ten cytat :)) jest słodki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne, szczególnie ta druga!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i takie charakterystyczne bezo -brązy i cieniowania 100% Chimery

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na kogoś kto nie ma serca do kartek - to są rewelacyjne, szczególnie podoba mi się pierwsza w kremo-brązach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci to wyszło :).. Obie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również tuszuję gdzie mogę! :) kartki nie potraktowane tuszem wydają mi się niekompletne! :P
    Niby zwyczajne, a tak naprawdę niezwykłe! Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki są śliczne i bardzo Twoje. Chciałabym w takim tempie robić kartki, mi zajmuje to o wiele dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, a druga jest naprawdę niezwykła. Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza ma świetne, wytłoczone tło :)
    Druga mnie totalnie zachwyciła! Piękna jest!
    Nie wiem jak można w pół godziny zrobić kartkę... tyle to ja papiery wybieram ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach cudowne te Twoje retro klimaty :) Świetny jest ten folder do embossingu na pierwszej, mam go w pracowni i bardzo lubię, zwłaszcza, że jest duży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chim, Ty błyskawico! Ledwo post zamieściłam, a Ty już u mnie :)
    A ja zawsze z takim opóźnieniem przyłażę, aż wstyd.
    Ale na szczęście Twoje cudeńka nie uciekają ;)
    W jakim tempie Ty tworzysz :O Ja to zawsze mam tak: a może to tu, albo nie jednak tu, niee tam było lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna, uwielbia takie stylizowanie na stare

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki. Obie podobają mi się niezmiernie. Masz po prostu niesamowite tempo. Ja zawsze się godzinami zastanawiam co gdzie przykleić potem jednak stwierdzam, że całą koncepcja jest do bani i wymyślam inną hahaha.
    jak ja lubię te twoje zdecydowane cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń